lördag 27 september 2008

Wall-E.

Dagen har vart intensiv, men givande. Mötte upp Susanne, var inne en sväng på Babyproffsen, Guud vad mycket fint det finns till bebisar! Trots att jag inte har några barn vill jag köpa hela affären. Och vilka maskiner till barnvagnar. Jesus.. :)
Sen åkte vi in till stan, snabb-kollade lite i affärer och så, och sen drog vi vidare till mamma och fikade. Sen körde hon in mej och lillebror till stan. Först åt vi Donken, och sen gick vi och såg Wall-E. Sjukt söt film måste jag säga. Den var hur gullig som helst, och den får förhoppningsvis varenda unge att tänka lite mer på moder jord och naturen. :)
Drygt är dock att hela salongen är full av riktigt små barn, som hela tiden sitter :
- Varför gör han så?
- Vad hände där?
- Vad heter haaaan?
And so on..

Och Lina - jag har redan dragit igång! Jag har skapat en cool gubbe (inte särskilt kvinnlig, men ändå), det är en orch och hon har dödat en skorpion och ett vildsvin. ;) Alldeles själv! Utan datamus! Haha. Men nu har jag varit och köpt en.

Btw, Rusta hade sex stycken vinglas med Monroe på erbjudande för endast 129:- som jag bestämt skulle ha. Det visade sej givetvis att de var slut när jag kom. Personligen tror jag aldrig att de fanns, de använder bara henne för att hon drar folk.
Köpte dock fyra rosa muggar med Warhol-motiv av Monroe på, som jag givetvis tog. Har ju både matchande tavlor och bordsunderlägg.
Tråkigt det där med glasen för jag har redan 1000 muggar med henne på. Men man får väl aldrig för många.. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

men halllåå du måste komma online nu så vi kan spela :D saknar dig!!

//Lina

Jennie ♥ sa...

Har du sett klockan de har på claes ohlsons , med monroe på , 199 kr :) yiihaa !