söndag 21 september 2008

Aldrig mer..

Jag som inte trodde jag skulle få träffa min mami i helgen. :) När jag gick på stan igår och skulle shoppa lite, så hör jag någon en bit bort som ropar Agge, Agge! Vänder mej om och får se min mamma. Världens finaste mamma. Att jag blev glad. :) Sprang till henne och kramade henne flera minuter, och pussade på henne. Kom fram till att vi hade shoppat samma tröja, vad förvånad jag blir - nej, haha. Sen gick vi och fikade. Mamma, Håkis, Fia, jag, Martin och Johan.

Vid två mötte jag upp Tobias, och så åkte vi hem till Rödeby.
18-årsferre ju! Simpan som var nervös att det skulle bli en händelselös fest, puh! In my ass! Trots att jag, Tobbe och Patte kände oss gamla bland alla 16-17 åringar så var det faktiskt en rolig fest. Jag tror att Simon är nöjd. Det mesta var faktiskt jättelyckat!
Dock fick jag och Tobbe torka spya på toaletten, i handfatet var det stopp med spy, en stol hade gått sönder, lille André var helt borta så honom fick jag lägga i soffan, jag fick skälla på alla coola moppepojkar utanför, haha.
Så ordentlig jag är fastän att jag är full!


Men nu får det vara nog. Jag klarar inte av att festa både fredag och lördag nu för tiden. Idag har jag huvudvärk, jag spyr, jag vaknade halv 8 och kunde inte somna om, låg och knuffades och sparkades tills Tobbe vaknade, stackarn..
Den där duschen var i alla fall det skönaste jag kunde tänka mej. Nu ska jag hälla upp tio glas cola, lägga mej i soffan och sjunka in en timme eller två. Sen kommer mina älskade Marie och Willeman och hämtar mej. Myspys hela dagen! :)
Ska försöka att inte spy hos Mimmi, haha. Tror bara jag ska ta något litet att äta så slipper jag illamåendet, brukar vara så.
Och ikväll ska Marie, jag och P ta pizza eller Donken! :) Jag är så sugen på Donken att jag kan dö.

På återseende.

Inga kommentarer: