lördag 16 augusti 2008

The wedding day.

Skrev visst ett långt inlägg igår, men det försvann. Märkligt, för det kom inte upp nåt felmeddelande eller så.
Whatever.
Stressade efter jobbet igår så jag skulle hinna köpa lite kompletterande accesoarer till min bröllopsoutfit tills idag. Ska alltså ha en svart tight klänning, vit kavaj, guldiga pumps och så köpte jag en vit sjal med guldiga kritstreck på och armband, guldringar.

Hann även handla en paket till vilde Wille som fyllde 2 år i onsdags. Ska på kalas imorgon, och till det köpte jag en skitsnygg brat-tröja, grå med svart tryck på magen, skitsnygg! Och sen två par strumpor i samma färg, han måste ju va hetast på dagis, såklart! Köpte Wille-ballonger med, ett måste, och ett kort med Heffa på. Det blir nog bra.

Hann även med att få lite kärlek av Tobbe igår.
Sen blev jag uppbjuden av J på ett glas vin. Fast det blev lite mer, som alltid. Trevligt!
Mitt uppe i vindrickandet ringer K och vill ta en kvällsfika. Så det gjorde vi. Skönt och lägga sej sen när man stressat klart för dagen.

Bröllop idag, alltså. Det är inte jag som gifter mej, thank God! Inte för att jag inte vill gifta mej, för det vill jag! Fast en helt annan dag. Idag är det J´s dag! Lycka till!

Jag ska inte gråta, jag ska inte gråta..

Inga kommentarer: