lördag 16 augusti 2008

Rädda barnen.

Nä, nu får det vara nog. Jag ska inte läsa Bellas blogg mer, aldrig mer! Jag blir bara irriterad.
Nog för att man ska ha höga tankar om sej själv, men..

Hela den här konflikten mellan Alex och Bella, bland annat. Varför får man inte tycka som man vill? Jag kan inte för allt i världen anse att han gick till personagrepp mot någon, när han skrev om Bellas blogg. Men att det ska bli sådan uppståndelse!
Och hon ska skaffa sej en assistent för hon hinner inte med allt, så nu ska hon sitta och intervjua folk som hon ska "kunna lita på". Så klart man måste kunna lita på den som ska bära ens shoppingkassar! Jesus.. Flickan är ett barn, hon är 17 år!
Och hon köpte inte ett nytt anteckningsblock nu när skolan börjar, varför ska man göra det när man kan köpa en ny laptop?

Tro mej, jag har ingenting emot Bella egentligen för jag känner henne inte. Men hon har alldeles själv skapat sin egen image i media-världen och där har man som åskådare bara två alternativ. Älska eller hata. Jag hatar inte, absolut inte.

Alex största frågeställning mot henne var ju varför så många läser hennes blogg, när det ändå inte står någon djupt och vettigt? Jag håller med, jag fattar det inte. Men ändå envisas jag med att gå in och läsa! Jag vet inte, men det är standard numera, man läser - skrattar lite, skakar på huvudet och stänger ner.

Poor little rich girl..

Go Alex!

1 kommentar:

Lina sa...

hahah! Jag skulle kunna skriva vääärsta långa inlägget men jag håller mig tillbaka och säger istället, - intressant inlägg ;D

puss