fredag 15 augusti 2008

Vote for fjällen!

Jaha, då va vi tillbaka till ruta ett med planeringarna för vår lilla tripp. Tanken tidigt i somras var att jag och tre tjejer från jobbet skulle åka till Göteborg över en helg eller så. Gå på Liseberg, shoppa, festa lite och bo hos min moster då. Tiden har ju gått, och det har runnit ut lite i sanden, eftersom alla har haft semester vid olika tidpunkter, så planeringarna har inte gått så bra. Men nu är alla tillbaka, men nu kan vi inte enas om vart vi ska åka. Typiskt. Göteborg blev ju mindre kul eftersom Liseberg har stängt när vi har tänkt åka. Men jag tyckte att vi kunde bo på flott hotell och gå på spa, ansiktsbehandling, ta långfika på stan, äta gott, shoppa, dricka lite och bara leva lyx en helg.. Tyckte jag. Det var ett glasklart nej från tre håll.

Nån - kan inte komma på vem (men fan ta den) kläckte ur sej att vi kunde åka till Holland! Och göra vadå? Äta hasch-kaka och plocka blommor! Den tanken slogs ner ganska snabbt den med, i den frågan var det två mot två.

Stockholm var ett alternativ, men två av oss fyra är typ därifrån så det va ju mindre kul, trots att jag vill till plattan. ;)

Sen sa vi att vi kanske skulle ta en ski-trip till typ Fjällen? Dricka öl, åka snowboard och basta! Ja, vilken bra idé! Nu är vi tre mot en, vi har ett tag till att totalt köra över henne, men hon hatar snö så det blir en utmaning.

Så nu, Palle.. Tänk noga! Hasch i Holland eller pulka i Fjällen? Your call..

2 kommentarer:

Lina sa...

heheh... men jag tänker inte dra paulines pulka iaf xD

Micks sa...

Hehe vi lurar med henne till fjällen med några haschkakaor :D