fredag 29 augusti 2008

Jesus, hjälp mej..

Har vart på Spiken och ätit honungsgriljerade revben, helstekt potatis och barbeque-sås. Det va gott för magen vill jag lova. Och nu har jag NOLL i kö! Ingen kan förklara vilken lycka jag känner, var gråtfärdig innan. Men nu har det lagt sej, och jag pustar ut. Ska till och med unna mej en liten rast nu. Gud, vad gott det ska bli med kaffe!

Nu är jag tillbaka frå min rast - kön likaså. Underbart är kort. Fan..
Har precis pratat med mamma och det blir att jag besöker henne imorgon. Vi saknar varann, min mamma och jag. Så efter min shopping-runda ska jag softa och sedan åka buss hem till mamma och mysa. Ska bli skönt..

Ikväll kanske jag ska spela en cashgame o vinna lite pengar. ;) I´m good at it. Får se vad mitt humör och min huvudvärk säger. Kan också bli att jag totalt bäddar ner mej och gömmer mej för verkligheten, kollar på en film eller nåt. Sova ska jag i alla fall - det är ett som är säkert.

En fucking halvtimme kvar, sen börjar min lediga fredag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha så vi skulle inte göra något efter vår shopping runda då?
NEJ NEJ bara dissa bögen som vanligt!.... Mmhmmm look whos home from the big city ya'll