fredag 29 augusti 2008

Fredag!

Fy vad trött jag är. När jag har vart hos optikern ska jag in och köpa mej en flaska rött, och sen ska jag hem och duscha och lägga mej i min underbara fåtölj och somna när jag somnar. Behöver sömn, jag känner det. Behöver vila.

Martin och Johan tvingade med mej till Subway igår med btw. Inte för det, för det är jättetrevligt att umgås med er, pojkarna! Men ikväll ska jag nog ta det lugnt och inte göra någonting.
Det har varit sena kvällar denna veckan, bara sena kvällar. Har det inte varit tvättning, så har det vart diskning och vikning av tvätt etc. Det var ingen som sa att livet skulle vara enkelt..

Saknar min mamma. Jag bara måste hem till henne i helgen..
Ska kela Theodor med, saknar vovvsingen! Och syskonen, och Håkis.. :)

Orkar inte vara övertrevlig idag, faktiskt..

Inga kommentarer: