måndag 10 juli 2017

Haft en kanon-helg på alla sätt och vis! Öl både fredag och lördag, och kvalitetstid med ellan båda dagar. Så gött! Igår däremot gick världen emot mig.. vaknade av mensvärk, dock ej så farligt att jag inte kunde stå. Så jag trampade bort till Nicole, käkade pizza och satte oss i solen. Kom hem och packade ner all tvätt till tvättstugan, då började värken göra sig tydligare.. insåg att jag bokat fel tid, bokade om till onsdag och packade upp all tvätt igen. När jag kom upp i lägenheten läste jag ett brev jag fått sv hyresvärden, då är tvättstugan avstängd på onsdag pga ett jobb de behöver fixa där. 😂 kan man ha mer otur?! Jag har så sjukt mycket tvätt, men också en garderob med sjukt mycket kläder.. så det är väl bara att bita ihop, handtvätta om det krisar. 😂 

Sovit som en stock inatt, trodde jag skulle vakna tusen gånger eftersom jag är så exalterad över att få jobba idag! Men de gånger jag har vaknat har jag bara somnat om igen. Pepp på jobb, steg upp och duschade och så fick jag meddelande om att det är lugnt på jobbet så jag kan börja senare. Men jag VILL INTE!! En timme tänker jag fördröja det hela, men sen ska jag fan jobba. Som jag har längtat! ☺️

Inga kommentarer: