måndag 19 juni 2017

Första semester-dagen och Kalmar tar ledning i varmaste dagen. Jag hade 4 avsnitt kvar av orange is the new black imorse, valde att kolla klart. Blev deppig, nu ska man återigen vänta i ett år innan man får svar på alla sina tusen frågor (finns bara en serie som på riktigt fångar mig så hårt som den).. efter det var jag sjukt rastlös, funderade allvarligt på varför jag ens valde tidig semester när ingen annan gjort det. Försöker dämpa det dåliga samvetet över att inte ha varit ute så mycket som man önskar, varit effektiv eller kreativ, osv osv. Hade till och med planer ett tag på att cykla till jobbet och bara säga hej.. 😂 "Det är första dagen, CHILLA", sa någon. Går icke. Sen cyklade Nicole förbi och frågade om jag var hungrig. Sagt och gjort! Jag kom ut. ;) vi cyklade till stan, handlade mat och några öl, satte oss i gräset och myste. Nu har jag planer på onsdag i alla fall, då ska jag klippa mig! Kanske bio på kvällen, och på torsdag far jag hem till Karlskrona. Stannar inte längre än senast måndag. Men det innebär att imorgon får jag (ska jag) göra det som faller mig in, oavsett om det är viktigt eller ej. Imorgon har jah en helt ledig dag, helt enkelt ☺️ 

Inga kommentarer: