måndag 9 januari 2017

Av allt jag har införskaffat mig under 2016 så är nog ändå min säng på top tre. Det märks att jag har gått från student till en hårt arbetande madam, så som jag kostar på mig. Två par nya löparskor ligger också på listan. Och plattången. ;) men sängen är så skön! Fick köpa den av Macke när han och soff flyttade ihop. Billig och asskön! Idag har jag gjort illa ryggen på jobbet när vi lekte i snön, jag har så sjukt jävla ont! Så direkt när jah kom hem slängde jag mig på spikmattan i sängen. 😅 

Fatta vad jag har saknat mina barn. Under lovet har inte så många ifrån min klass varit på fritids, men idag fick jag äntligen kramas lite med flera av dom! De är så fina allihop, och jag fick nästan ursäkta mig ibland för att jag var så kramig och tjatig om hur mycket jag tycker om dom 😂🙈 älskade ungar. 

Inga kommentarer: