torsdag 8 december 2016

Jag har rest, och jag har kommit hem men jag har inte packat upp. Jag orkar inte. 

Resan var bra, förutom flyget som var försenat både dit och hem. Skönt att komma iväg och bara vara. Sola och bada och dricka öl. ;) men fy vad jag saknade mitt jobb de sista dagarna! Skönt att känna så ändå. Hur tufft det än är så är det positivt när man saknar barnen på det viset. Och som de hade saknat mig tillbaka! Gårdagen bestod av så många kramar, hålla handen, frågor och ännu mera kramar. Störst var frågan "du ska väl inte åka bort igen?" ☺️ sötnosar. 

Nu rullar allt på igen. Samma vanliga orimliga tempo, men Gud vad jag trivs med dessa barnen. Stundvis små söta monster och stundvis änglar. ;) inget snack om att "mina" är utmärkande små teaterapor. Kanske är därför vi passar så bra ihop. 😃 

Musiken går bra också! Nu repar vi inför vårt stora uppträdande i domkyrkan. Spännande att lyckas få ihop 100 7-åringar till att sjunga samma låt, gärna i samma takt och samma ton. I en kyrka. ;) 

Inga kommentarer: