fredag 16 september 2016

Vissa stunder har varit kämpiga denna veckan, och i vissa lägen är det så svårt att avgöra vad som är rätt och vad som är fel. När det handlar om ämnen som kan vara känsliga så får man liksom vara lite fokuserad på vad målet är och vilken väg till målet som är bäst. Mestadels har veckan gått bra, och det känns som att man får bättre och bättre koll på mitt eget läge för varje dag som går. 

Jag har utan tvekan de bästa kollegorna ever, inte bara i mitt arbetslag utan i samtliga korridorer. Det är något att vara tacksam över. 

Idag när jag kom hem väntade ett stort vitt kuvert i brevlådan. Jag har väntat på det ganska länge nu. NU är allt skrivet - nu har jag bevis, diplom och betyg som talar om vad jag är, vad jag kan och vad jag är behörig i. Examensbeviset. Känns lite malligt ändå. ;) 

Inga kommentarer: