tisdag 2 augusti 2016

Plågsam dag idag, från början till slut. För det första så kom jag inte till ro inatt, förmodligen för att jag har syndromet panik-över-att-försova-mig-inför-öppning. Men jag kom upp. 

Var på jobbet vid 6 och barn började trilla in ganska direkt. Mensvärken började komma ganska direkt också.. Alltså, med betoning på mensvärk. Jag började kallsvettas också, fick gå ut utomhus i omgångar, hämta luft.. In igen och försöka vara trevlig mot barn och föräldrar, men jag var helt blöt av svett på ryggen samtidigt som jag frös och kramperna blev värre och värre. Gick in på toa och spydde en hel del. Bråk mellan barn, men jag kunde inget annat än att bara vara jävligt lugn. Så ont. Varnade istället med att ställa in stranden idag. #pedagogen 


Vid 7 kom nästa personal. Då gick jag. Cyklade hemåt och så fort jag kom hem somnade jag i 2,5 timme. Har hållit på så hela dagen. Vaknat lite, somnat.. Vaknar, haft ont, ätit lite, druckit lite, somnat igen. Hemsk dag. På alla sätt. Har även huvudvärk nu trots att jag ätit och druckit. Skulle badat med A och N ikväll, men jag får ställa in det. Vi ska ses imorgon efter jobbet också, så jag får bita ihop. 

Inga kommentarer: