onsdag 3 augusti 2016

Nu är jag så taggad för jobb!! 😁 börjar 10 men är redan klar 😂 typiskt mig! Jag mår mycket bättre idag, jag är nog åtminstone ikapp med sömnen.. Shit vad jag sov i omgångar igår! 😅 jag har känningar i magen idag, men peppar peppar så är det än så länge "bara" molande värk, inte de här typiska värkarna. Hoppas det håller i sig så. 

För idag är det inte bara jobb jag ser fram emot utan även att åka till Öland ikväll med Agnes, Nicole och Maja! :) ☀️vi ska bada och umgås en stund. Vi bokar upp småsaker nu så att vi har lite att se fram emot eftersom vi "skiljs" nästa vecka. Nästa vecka är vi nämligen på skolan och inte sommarfritids, och där kommer vi inte vara på samma avdelning. Tråkigt, men vi kommer ju ses både i jobbet och utanför. 

Nähä, påklädning och plocka lite här hemma innan jag drar. 

Inga kommentarer: