fredag 22 juli 2016

När man sett fram så mycket emot Ernst, och så somnar man. Igenom hela avsnittet. Jag kände redan efter 5 minuter in i programmet att jag inte kommer fixa detta. Så i första pausen sov jag som en liten klubbad kulting, och vaknade först när det var slut. Besviken, men jag var så trött så jag borstade bara tänderna och kröp och la mig. Somnade direkt. Får kolla på play i helgen 😂 

Jag anade att det skulle bli slutkört i slutet av veckan. Många nya intryck som sagt, och varierade tider osv som gör att man blir trött. Men veckan har varit rolig och jag trivs jättebra så nästa vecka är jag förmodligen mer inställd kroppsligt. Så glad ändå att jag kastade mig in i verksamheten utan paus, för en sån som mig passar det mycket bättre än att treva sig fram. Jag behöver utmanas direkt! Sen gör det säkert en viss skillnad att jag redan kände Agnes och Nicole. Det blir ju en trygghet. Tycker det är skitkul att jobba ihop med dom, och även de andra är jättebra☺️ 

Igår stannade Agnes och jag kvar med de barn som inte ville bada. Vi hade plump-turnering och sen körde vi igång musik med önskelåtar samtidigt som vi ritade ☺️😎

Idag har jag stängning. Skönt med lite sovmorgon.. Har duschat och ska äta frukost innan jag cyklar bort. 

Inga kommentarer: