fredag 22 juli 2016

Jag är så nöjd för tillfället! 😎 livet känns så bra! 

Min första vecka har gått lysande och jag trivs som fisken! Allt känns väldigt bekvämt nu, och det är en väldig skillnad att vara ordinarie jämfört med att vara praktikant/vikarie/utomstående. Gillar verkligen både barnen, personalen och stället. ✌🏽️ helgen kommer gå fort, men det gör ens ingenting! SÅ skönt känns det! ☺️ sen är det säkert "smekmånaden" som gör att allt känns så bra, men trots diskussioner och tjat så finns det även så mycket glädje, skratt, värme och gemenskap. 💕 

Agnes har skällt på mig idag med att jag måste smörja mig i solen. Smörjde mig och kom tillbaka från stranden och var brun ;) haha! 
Och utan att vara tjatig, men det ÄR så gött att jobba även med såna man känner. Idag pussade Agnes mig på armen, och jag pussade tillbaka på hennes arm. Då sa hon "slickade du på mig?" 
-nej jag pussade dig? 
-jaha. Jag hade inte blivit förvånad i alla fall. 😂

Nähä! Nu tar vi helg! Kusin  och jag 💕

Inga kommentarer: