lördag 16 juli 2016

Jobbat mitt näst sista pass idag. Det känns faktiskt sorgligt. Idag tog jag med gitarren, de ville det så gärna. Och de var så söta, alla var med och sjöng och spelade marackas som jag knåpade ihop till dom i förmiddags. Så mysigt! Vi ska ha sångstund imorgon igen. 

Imorgon ska vi även på utflykt! Ska bli mysigt. Mamma och Håkan ska hälsa på syrran och barnen och samtidigt passa på att hämta cykeln som jag fixat. Eller som Lukas fixat, rättare sagt. Sen på måndag blir jag hemkörd till Kalmar. Med all tvätt, alla mina grejer, cykel och täcket. Ska bara ta det lugnt när jag kommer hem, och småstäda lite. Stora städet tar jag på lördag när jag ändå ska tvätta. :) 

Allt är med blandade känslor.. spänning och lite oro, men så ska det väl vara. Som tur är kommer jag inte vara helt lost på tisdag. Jag har min Agnes på min nya arbetsplats, så hon får vara min guide i det jag inte lärt mig än. Tar väl ett tag att komma in i allt. 
Ska försöka klämma in bästa panda med redan tidigt i veckan. Saknar ihjäl mig. 

Inga kommentarer: