måndag 18 juli 2016

I'm back! Det var lite sorgset imorse, men sånt är livet. Gick hem till Malins, packade ihop alla mina grejer och blev hämtad av mamma, Håkan och Isaac. Tillbaka till jobbet för att hämta lite grejer och lämna tack-present och sen iväg. Till Kalmar. Jag som sovit så kasst de senaste dagarna (förutom inatt, då sov jag hyfsat) slocknade i bilen en stund. Jag älskar att åka bil, buss, tåg.. Då slappnar jag av och somnar faktiskt ofta. När man tvingas vara still och inte har något val, typ. 

I alla fall - hem och dumpa av alla grejer och sen Ikea. Mysigt :) mamma köpte iskuber till mig, Ida skäller nämligen för att jag köper ispåsar. Så nu fick jag riktiga. 😂 man måste tänka på miljön. 

Sen hem. Packade upp. Tog en cykeltur på min nya cykel (helt klart godkänd) bort till världens bästa maxi (Ica maxi i Kalmar såklart), handlade lite och sen hem igen. Duschade och bytte sängkläder och slängde mig i soffan för att se de sista avsnitten av orange. Sorgligt och irriterande slut, som vanligt. Men, snacka om att det var guld att få duscha i sin egen dusch! Kan inte mer än att längta tills det är dags att få lägga mig i MIN säng. 😍 verkligen skönt att få tillbaka livet. 

Agnes ringde innan, så jag är faktiskt inte så nervös inför morgondagen. Jag är mer förväntansfull! 

Inga kommentarer: