söndag 5 juni 2016

Examen och allt firande är över. Eller snart. Imorgon börjar livets måsten igen, åtminstone ett av dem : att tvätta. Beslutade mig att åka hem tidigt imorgon istället för idag, för jag var helt enkelt inte klar i Karlskrona. ;) 

Examen var grym, festen mysig och ovanligt lugn för att vara vår klass. Men jag trivdes varenda sekund! 
Gårdagens firande var helt magiskt. Jennie och Mårten hade fixat så fint.. Dekorerat trädgården, stått med mat till alla gäster, öl och drinkar i ishinkar och fina presenter. Jag är så tacksam! Jag var trött och sliten igår, så jag orkade knappt dricka och ej heller gå ut. 

Idag skulle jag egentligen bara träffa Malins föräldrar för att fira en sista gång, och jag blev firad. Men bestämde mig för att åka hem imorgon istället för idag. Sen håller jag mig väl i Kalmar i en vecka. Sen tillbaka för jobb och sommarhäng i Karlskrona i en månad. :) 

Inga kommentarer: