tisdag 10 maj 2016

Så, papperna påskrivna! Jag var på intervju förra veckan och idag skrev jag anställningsavtal! Jag är nöjd. Tjänsten ser lovande ut och ja.. Jag blir kvar i Kalmar ett tag. Vilken tur, eftersom jag älskar min lägenhet och så älskar jag Kalmar! Så mycket blandade känslor som plötsligt hittar rätt när beslutet är taget.  

För övrigt har jag haft en relativt sömnlös natt. Åkte till kusin igår, var pipig, gnällig och gråtig och det höll i sig under natten. Jag har så fina människor i mitt liv alltså, den ena efter den andra tar hand om mig - eller vi tar hand om VARANDRA - men jag har pratat med 5 stycken bara idag om mina tankar vilket gör att allt känns bättre. Jag är ju trött, men jag är ändå helt okej stabil nu :) 

Om en stund kommer bögen hit på mys och sleepover. Längtar! 

Inga kommentarer: