torsdag 7 januari 2016

Igårkväll trodde jag aldrig jag skulle kunna sluta skratta! Soff skulle komma bort en sväng för att plugga lite till, det tar 5 minuter mellan oss. MAX. Hon drog ut på tiden, men det är ju så jäkla mycket snö tänkte jag. Då tar det kanske lite längre tid. 

Tiden gick. En enda gång funderade jag : Tänk om hon inte kommer in? Äh. Hon har ju nyckel hem hit, så hon kommer ju in. Annars ringer hon väl.

Tiden gick lite till, och då hör jag något utanför. Sedan en smäll på rutan. Sedan ett rop "agggeeeeeee!" Då står hon utanför, som en liten tomte - med is i håret och en snöboll i handen. Hon hade 1: gått vilse, hon skulle prova min "genväg", men hamnade fel. 
2: hon hade glömt nycklarna hemma. 
3: mobilen dog så hon kunde inte ringa. 

Vi skrattade åt det här hela kvällen, alltså synen av henne var så jävla rolig. 

Inga kommentarer: