fredag 11 december 2015

Storstädat lyan efter skolan. Så småningom ska jag flyttstäda ordentligt, när högtalare och skit är på plats. Nu fick det bli "vanlig" städning. Alla kartonger är borta, all skräp är slängt och allt är städat. Skönt! Var borta på giraffen också, köpte öl tills imorgon (är inbjuden på grabbkväll). Sen kom panda en sväng, kikade på mitt hem, pratade skit och ställde in kanalerna på min tv. Haha. Jag hade panik över att jag inte har fyran så att jag kan se Ernst, men hon löste det. Allt annat löser Mårten imorgon. Åh, jag längtar tills de kommer!! <3 ska bli skönt att se dom även om jag såg dom så sent som igår!

Vad som mer är skönt är det faktum att jag slutade skolan klockan 13 och var hemma fem minuter senare. :) mest är det vemodigt när jag ska sova. Men då tänder jag lampor och tänker på annat. 

Det var fint att träffa mitt folk idag. Jag har saknat dom. Och fy fasen vad man lär sig av andras erfarenheter under praktiken! Sjukt intressant. 


Tända ljus och min bästa Woodstock-skiva på! :) 

Inga kommentarer: