lördag 19 december 2015

Det var supermysigt igår! Vi bakade, spelade spel, lyssnade på musik och drack öl och glögg. Macke och Robin stod för pepparkaksbaket medan jag och Sofie satte ihop ett pepparkakshus. Dekorationen körde vi varsin sida där man fick bestämma själv, men där fick vi lite hjälp av både becksson, Frans och panda. 

Becksson och frasse firade ett år igår, men ändå kom de en sväng och firade ihop med oss andra. Mys :) 

Kom i säng sent inatt och Imorse gick jag upp tidigt för att diska och plocka undan lite tills syrran och dom skulle komma. Vi har haft en mysig dag. De hade med sig mc Donalds, och sen åkte vi till Leos lekland. Maximus var helt galen och utmanade mig i så läskiga grejer att jag knappt vågade. Han fick putta ner mig från en och annan rutschkana. ;) "men kom igen nu, åk! 1..2..3! Nu!" Sen puttade han. Sötnos. 
Tack för att ni kom. Jag älskar er. 


Nu ska jag dö i soffan. 

Inga kommentarer: