torsdag 5 november 2015


Egentligen har jag inte tid till nöjen denna veckan, och egentligen har jag dealat med mig själv att jag ska tänka på figuren nu. Hittills har det gått ganska bra (tre dagar) men igår fick jag sug efter quiz. Och det behövde jag. Min hjärna är överkokt av den här uppsatsen, även om vi varit grymma och arbetet är bra! Tycker vi.. Men jag frågade Hanna igår i sista minuten om vi inte skulle köra quiz i alla fall. Sagt och gjort. 

För det första så hinner jag sakna "släkten" som sitter där varenda vecka, vi har ju liksom flätat ihop oss och har svintrevligt varenda gång. Plus att personalen är grym! Vi har två tjejer som delar på ansvaret om vårt bord, och de vet alltid vad vi vill ha både i matväg och dryck. Igår hann vi bara innanför dörren när den ena ropade till baren att de skulle tappa upp två Falcon ;) den var kalorifri också, fick jag henne att säga. Hon tittade konstigt på mig också när jag senare beställde ett glas rött. 

I alla fall - igår hände det. Som vi kämpat! Hela vårt bord röjde quizet. Jag och Johanna kom tvåa, och övriga vid bordet hamnade 4:a och 1:a. Det finns ett lag vi väldigt gärna har velat slå, och igår gjorde vi det! Duell och hela grejen. ;) vi blev så löjligt glada, bara för själva prestigen. Ku jävlar är vi igång, tänkte vi och avslutade kvällen tidigt. Segern var liksom det vi ville åt. 

Inga kommentarer: