torsdag 1 oktober 2015

Jag var så tråkigt inställd på den kursen vi startade igår. Utomhuspedagogik. Lära oss om pedagogiska miljöer i naturen. Lära oss OM naturen, plocka blommor, blad och lära känna träden osv. Är säkert både intressant och bra, men jag hatar att man tar på sig som fan på morgonen för att man fryser röven av sig, för att sedan springa, leka, gå i skogen en hel dag och därmed svettas, för att sedan frysa igen. Men jag måste säga att båda dessa dagarna har varit ganska roliga! Behöver energi bara, men jag planerar att lägga mig tidigt ikväll. 

Och.. Min keratinbehandling. Jag har velat tvätta håret i vad som känns en evighet, men inte fått. Idag fick jag, för nu ska keratinet sitta. Fönade efteråt, och det syns direkt att det knappt kommer behöva plattas! Jag kommer ju platta lite ändå, men inte alls på samma sätt. :) sjukt skönt! Plus att behandlingen har dragit ut lite av den svarta färgen så jag är närmare brun nu, vilket jag har velat länge! Nöjd. Tur att man kan vara nöjd med något, när annat går åt helvete. 


Inga kommentarer: