måndag 5 oktober 2015

Det har vart en schysst helg. I lördags åkte jag till Emma, drack öl och myste. Sen kom Susanne och vi drog till Karlshamn och wasp. Jag såg wasp på sweden rock förra året, och de är fortfarande jävligt bra! Men blackie lawless ser på riktigt ut som en gammal tant i ansiktet. :p men hålla igång bra musik kan han! Väldigt bra! 
Blev jävligt trampad på min barfota-fot, så jag har ett fett blåmärke. Jag fick ta av mig skorna mitt under allt, för de gjorde ont och då kom trampet. 

Vaknade upp hos syrran, var uppe med tuppen och kidsen och lekte och kelade. Finaste ungarna i världen! Som jag älskar er. <3 

Vidare till loppis där jag fick massa nya LP-skivor inhandlade. Sjukt bra priser och sjukt bra kvalitet! Det är annars alltid risken när man köper begagnat, att de ska vara som många av mina andra skivor, hack här och var. Störigt, för med en LP vill man slippa vakta, man vill bara sätta igång en skiva och mysa. Alfred och jag stängde in oss på mitt rum igår och spelade musik. vi satt tysta och bara lyssnade. 

Inga kommentarer: