söndag 6 september 2015

Det positiva med att inte ha ett eget hem är att jag har sällskap av fina människor hela tiden. Faktiskt mina favoritmänniskor. Det negativa är (och då menar jag att inte bo nära skolan, så det är inte familjens fel) att jag börjar klockan 13 imorgon men måste lik förbannat gå upp vid 7.30 för att ta 10-bussen. Det går ingen buss vid 11. Så vid 11.30 är jag framme i Kalmar, och det är ju för väl att jag är i tid. För jag börjar som sagt klockan 13. Bitter. ;) 

Nu ska jag sluta gnälla och sova istället. Kvällen slutade bra i alla fall. Ida och jag blev lite osams så vi slängde på luren innan, men så hade vi ju bestämt popcorn och Beck vid 21. Så vi ringdes upp, bestämde oss för att vara vänner istället och så kollade vi på Beck. ;) det bästa (och det värsta) är att vi är lika och att vi därför kan slå om lika fort som vi slog om från början. Man lär sig med tiden. 

Inga kommentarer: