onsdag 5 augusti 2015

Somnade, men låg vaken i en evighet inatt pga mensvärk. Alltså, på riktigt, ingen ska fan ha det så. Vidrigt. 

Gick upp och tog medicin och alvedon imorse, sen la jag mig igen. Lyckades sova en stund, sen upp och duscha. Sen gjorde vi en mysig grej, Alfred och jag. Det regnade ändå, och mitt sug att åka in till stan för att hämta medicin och handla nödvändigheter var inte så stort. Så. Alfred och jag rullade ner gardinen i mitt rum, satte igång rock of ages på min dator, och myste upp oss. Vi spolade igenom den, för vi är mest intresserade av musiken. Efter det gjorde vi samma sak med the runaways. Han är tokig i Joan jett, och jag med. Efter den kollade vi på livespelningar. Så himla mysigt. Alma joinade också. 

Nu är vi klara för musikquizet, jag och Fiona. 

Inga kommentarer: