söndag 24 maj 2015

Vi har pratat om det länge, att jag vill till Kalmar och att hon den dagen vill bo själv. Vi har pratat. Och emellanåt har vi båda önskat att dagen ska vara nu, för ibland går vi varann på nerverna. 

Men vi har pratat, och vetat om att den dagen KOMMER. Än så länge har vi bara VELAT, och därför pratat om det. Men nu känner vi oss faktiskt ganska tvungna, även om vi egentligen vill. Det vill jag vara tydlig med. Att både Malin och jag är på samma spår, och är det någon gång vi måste hålla ihop så är det nu. Jag är mer lugn än hon, och då vet jag att jag inte bör vara lugn i detta fallet. 
Vi kommer att säga upp vår lägenhet idag, och det är inte för att vi vill utan främst för att det är nödvändigt. 

emellanåt kommer jag att bo hos Jennie och Mårten. Inte alltid kanske, men så gott det går. 

Fy fan. Det var inte såhär jag tänkte det. 

Inga kommentarer: