onsdag 18 mars 2015

Jag ÄLSKAR dig!

Älskade unge, vad du gör mig (och alla i din närhet) stolt! Du är knappt tre år gammal och kan så mycket mer än du "borde". Du kan räkna utan hejd (alltså på riktigt utan hejd), du kan bokstavera och stava till väldigt mycket alldeles själv, du har lärt dig många ords betydelse på engelska.. Jag kan fortsätta i evigheter.
Du är min stolthet, älskade fina maximus Emanuel! Ibland undrar jag vart allt detta intellekt kommer ifrån (förlåt), men du är så mycket vassare än oss andra! Och bortsett från det så är du social, artig, saklig och ordentlig, och så är du förbannat jävla grann. Där vet jag vart det kommer ifrån, det är en salig blandning! 

Idag lysande jag på more Than life itself och idag tänkte jag på dig istället för på din mamma (som jag brukar). Som jag älskar dig, du underbara lilla människa! 

Inga kommentarer: