måndag 23 mars 2015

Det har blivit tradition (dock ej ett vinnande koncept) att supa skallen i småbitar dagen innan födelsedagen. Usch och fy. Så bakfull har jag inte vart på år..! Fick spy både utanför och på McDonalds, och jag kunde knappt åka bil hem till mamma för att jag mådde så dåligt. Men kul hade jag! Panda och soff var här, och sen gick vi ut och träffade lite andra klasskompisar. Sweet. Idag skulle jag bena ut hur jag blev så full, för i min värld drack jag en flaska bubbel, nån shot hemma och nån öl ute. Sofie, som var nykter, påpekade att jag var uppe i ca 18 shots hemma. Aj da. Inte så konstigt kanske.. Hua! 

Fick besked på min halvhjärtade tenta från förra veckan. Jag klarade mig. Nu inväntar vi besked på om vi klarade dagens grupparbete med. Jag orkar inte komplettera, så jag hoppas verkligen! 

För övrigt hade jag en bra födelsedag. Hela familjen annorlunda firade mig, och Yoda och dom. Men de tillhör ju. :) 

Inga kommentarer: