söndag 11 januari 2015

Igår hade jag och fiona lite mys med mamma på stan, och sen sov jag här. Vi spelade plump, drack en öl, spelade gitarr och kollade på film. Mamma och jag hade ett sånt där barndoms-moment igår. Vi skulle borsta tänderna och började av någon anledning gapskratta mitt i allt, fortsatte tramsa och det var tandkräm överallt och vi kunde inte sluta skratta ;) 

På natten sen kunde jag som vanligt inte sova. Satt uppe hela natten. Kollade på film i min ensamhet. Slumrade ett par minuter vid 2, men vaknade igen - klarvaken. Åh vad jag behöver rutiner igen!! Gick in till Isaac och hämtade honom, vi åt varm smörgåstårta som jag gjort innan på kvällen, och så kollade vi på mer film. Med honom som sällskap somnade jag till slut, vid 4. Och han kunde gå in och lägga sig. Det är en fantastisk kille, det där. 

Inga kommentarer: