torsdag 4 december 2014

Fint som snus!

Minskat tenta-ångesten genom att ha fått både piano och gitarrtentan uppskjuten till sista veckan innan jul. Vilket innebär 1: vi kan foka på det skriftliga nu, och konserten. 
2: jag hinner grymma till min bossanova i piano så att jag kan sikta på VG. Piano är faktiskt min grej lite, så jag hoppas jag hinner få till det. :) 

Firade att veckan är slut och att livet känns lite lättare med öl och pizza i Växjö, OCH på tåget. Tåg-ölen är tradition numera. :) 
Dessutom är jag förtjänt av öl idag, vaknade 06.10 och jag måste gå hemifrån 06.30. Fet försovning, men ett jävla fint humör när jag väl vaknade! Mina vänner bad mig att inte ta Lill-dosen på eftermiddagen för det behövdes inte tyckte dom. Jag höll med. Det här var ju ett bra mood för att klara av sista veckodagarna. 

Ikväll ska jag gosa med Yoda. Har inte sett henne på evigheter, så blir det när man är fången i sitt eget hem. Ikväll ska vi mysa!! Äntligen. Behöver henne. "Töm och glöm", sen är allt top noch igen. 

Inga kommentarer: