tisdag 23 december 2014

Btw - världens bästa julklapp till lillasyster! Självklart ger jag inte bort sådant som jag själv är to die for ;) så jag beställde en var. 

Och som grädde på moset fick jag lite extra grejer som tack för beställningen ;) kan nog skriva ut vad det är för jag tror inte hon läser här. ;) men det finns en risk. Äh. Fan. KBK. ;) det är ett linne med crashdiet, signat av hela bandet! Mailade basisten direkt efter köpet och ljög och sa att båda linnena är julklappar och frågade om de kunde signa. "Självklart" blev svaret. Så jävla sweet! Egentligen är hon inte lika hooked på dom som jag, men hon gillar dom ju. Coolt i vilket fall, kan jag tycka! 

Nähä. Jobb! Gick hemifrån för en timme sen, stannade upp halvvägs till bussen, ringde Malin. "Börjar jag inte klockan 14?" Jo. Bara att gå hem igen. Spela lite gitarr, sen dra. Så NU ska jag jobba. Haha ;)

Inga kommentarer: