söndag 23 november 2014

Söndags-mys.

Gårdagen gjorde att jag var vaken i ett dygn. Somnade inte förrän 3 på natten. Och imorse vaknade jag, började tjuta för mig själv och blev ännu mer ledsen när jag insåg att klockan var för mycket för att ta medicin. Där låg och jag och bölade, ropade på Malin att komma in med medicin i alla fall. Ville inte gå upp. Seg. Trött. Grinig. Tror jag lipade av matthet, sovit 6 timmar och vart vaken nästan 24. Blir känslig då. 
Tog Lill-dosen, la mig ner igen.. Vilade ögonen. Torkade tårarna. Blundade. 

Kollade mobilen. Blev uppmuntrad. Klev upp. Satte mig i soffan. Sa till Malin att jag ville tjuvkika i min kalender. (Köpte en kalender till henne igår med 24 presenter i, typ hudvård, hårvård och massa produkter, och då fick jag en lego-kalender. Win-win.). Jag FICK kika i en lucka. Stoppade tillbaka allt igen. 

Åkte hem till mamma. Där var både pappa, lillebror och Martin, Alexandra, Hampus och Max. Mys. Åt middag och tvättade lite, Malin var seg att få med sig hem för Martin lärde henne hur man vinner pengar på nätet ;) gode Gud. 

Har färgat håret nu, ska snart inta sängen. Satan vad skönt. 

Inga kommentarer: