lördag 22 november 2014

Jag gjorde det igen.

Malin och jag drack några öl igår. Flippade till go musik och LEVDE. Lite ledighet. 
Imorse var det dags att sätta sig i bilen till Ullared för julklappshandling. Fy fan. Blev typ lite bakis av det lilla igår. Sen knappt nån sömn på det. Sov 20 minuter i bilen, Max. Uh. Jag gjorde det igen. Jag gick på Ullared dagen efter. Värdelöst. Första timmen var hemsk. Fruktansvärd. 

Efter lite mat och medicin piggnade jag något. Har fått lite (observera lite) klappar inhandlat men en MASSA till mig däremot! ;) för en gångs skull har jag hittat massa plock till mig själv, och jag ska försöka att inte ha ångest över det. Klapparna är ju i alla fall påbörjade nu, så lite kan jag andas ut. 

Försöker sova i bilen nu, men det går sådär. Kommer nog strunta i både fest nummer 1 och 2 idag, jag tror inte jag kommer orka. Dessutom har jag plugg as fuck att göra imorgon, och det är ett måste. Kan inte skjuta på allt ständigt. Så ikväll ska jag bog burra ner mig i soffan. 

Inga kommentarer: