tisdag 4 november 2014

Ett bad och en öl, lagom för att stressa ner. Hämtat intyg på Apoteket efter skolan, handlat och nu ätit. Efter badet ska jag skriva packlista och försöka komma igång med det, och SEN lyssna in ackorden på våra nya ensemble-låtar. Börjar med piano. 

Åker på fredag. Det SKA bli skönt, jag känner mig inte DÄR än bara. Jag är så stirrig över allt jag ska hinna med i skolan att jag får tuppjuck. Tror det mesta rinner av när jag satt ner röven på planet, ärligt talat. Inte innan. 

Mitt humör idag med. Kan inte skylla på någonting vettigt mer än sömnbrist och stress. Jag KAN ju fortfarande ha dåliga dagar såklart, men man ser helst att man inte har det när man medicineras. I stunden är jag i alla fall på MER än bra humör, och det är inte ens min förtjänst. Men det kvittar väl så länge humöret är bra :)

Inga kommentarer: