tisdag 28 oktober 2014

Tankar.

Nu är jag bestämd. Det är inte ölen som talar, utan jag är bestämd. 

Jag ska sätta stopp. På RIKTIGT. 

Sådant som får mig att må bra ska ta upp min vardag. Bara sådant. Det eller DE som inte uppfyller det måste bort. Inte bort som i BORT, utan mer bort ifrån MIG. På MINA villkor. Så känner jag. Har tänkt tanken 100 gånger förut. Och jag har säkert sagt det med. Men, jag har även sagt att man måste trilla själv för att kunna ta sig upp själv. Det spelar ingen roll att andra puttar en, och försöker få en att falla. Man MÅSTE trilla själv. Det vet jag, for sure. 
Jag är klok när det gäller andra. Och jag ska vara klok när det gäller mig med. 

Bill och Yoda borde träffas. De har så mycket gemensamt. De på varsin sida, så behöver jag aldrig tveka åt vilket håll jag ska gå. 

Inga kommentarer: