onsdag 15 oktober 2014

Somnade tidigt igår och skulle inte upp snortidigt idag utan vid 6.30 så idag är jag på banan igen :) 

Har en bra känsla i kroppen av okänd anledning. För stunden stämmer liksom allt överens i kropp och hjärna, även om jag vet att det inte är långvarigt ;) snart är det dags för min hormonella rubbning men man kan ju få mysa på medan läget är stabilt. 
Skolan gör mycket. Tänker ofta på det, vad som hänt om jag inte gjort detta. Alla förändringar som skedde på samma gång i mitt liv var TVUNGET att ske, för jag behövde det. Då var inga val självklara, men idag känns det självklart. Alltihop. 

Skolan i sig, men framförallt det vi gör nu. Jag har aldrig tyckt att det är såhär kul varenda dag, så som det är i musiken. Det är värt den dryga jävla sträckan att pendla, det är värt 2100kr i månaden. 2 tåg och 1 buss varje morgon, och fortfarande värt det. 
Musiken är dessutom ett typiskt ämne där man konkret SER och HÖR hur man själv utvecklas, det är liksom lättare att ta på. 
Och allt som är kreativt gör att jag mår bra. 

Inga kommentarer: