tisdag 14 oktober 2014

Nu så!

Idag har jag gjort flera saker som jag inte gillar. 
1: jag fastnade i tågdörren. Den ena skjutdörren öppnade sig medan den andra inte gjorde det, fast där emellan stod jag och Hannes, medan jag hade panik. ;)
2: jag sjöng solo. 
3: jag åt nötkött. Av misstag. Mamma har skickat med mig lasagne och när jag ätit ett par tuggor tyckte jag att nånting kändes skumt. Ringde mamma mitt under lunchen och frågade vad det var för kött. Hon fick panik "förlååååt jag tänkte mig inte för! Det är nötkött!" Jag åt INTE upp.
4: jag har åkt hiss. Jag är inte hissrädd men denna är i glas och väldigt högt upp, och jag är höjdrädd men gick upp. :)

Nu har jag spelat lite gitarr för mig själv, återigen på sådant jag inte behöver öva. Men jag ska bli bäst. Så då måste man. ;) på torsdag hämtar jag mitt keyboard för DÄR behöver jag öva! Examineras i nästa vecka och jag vill försöka köra en VG-låt. Försöka. 

Fick tillbaka tentan idag. G var det man kunde få som mest och jag fick G. Med ett + efter. Inte för att det syns, men för mig är det viktigt. Jag ska försöka sluta ha så höga krav på mig själv, även om jag suger på att lugna ner mig. Imorgon ska jag eventuellt påbörja nästa tenta så jag slipper stressen, och NU ska jag försöka sova. Hoppas. Fan. 

Inga kommentarer: