onsdag 22 oktober 2014

Och nu har jag övat gitarr tills huden går sönder på fingrarna. 
Imorgon är jag allvarlig när jag säger att jag siktar på ett G, för barré ÄR svårt för mig. Men jag ska prova, för sakens skull. Har däremot inga höga förväntningar där, även att jag tror på mig själv ;) 

Fått middag serverad och nu läser jag teori. Bland annat. Jag är fullt sysselsatt med både nödvändigt och absolut icke nödvändigt. 
Så behöver jag ha det. 

Inatt drömde jag om pianot. Pratade i sömnen, och skällde på mellan-popcorn i luren. "Du kan INTE lura mig, för detta ackordet kan jag minsann! Du kan lura dina jävla låtsas-kompisar!" 
Fan vad vi skrattade när jag väl vaknade till och fattade att jag pratat i sömnen. Sjukt ;) hände en gång till senare, men jag kommer inte ihåg vad hon sa att jag dillade om då. Inatt lär jag väl skrika ut barre-ackord så Malin vaknar istället :)

Inga kommentarer: