fredag 5 september 2014

Vissa saker påverkar mer än man vill, men man kan inte styra det. Bara att följa med eller hoppa av i farten!

Jag har faktiskt gjort lite på min musikläxa idag. En del grejer är så jävla intressant! Och eftersom jag (som bekant) analyserar allt i minsta detalj så har jag fått mig ett par riktigt bra tankar. "Vem är musikalisk? Finns det de som inte är musikaliska? Vad är musikalisk för dig?"
Jag har läst häftet som man ska, och jag har som vanligt skenat iväg i hur jag tänker. Det är inget som ska lämnas in, så det gör absolut ingenting! Men det är rätt intressant, att en fråga som känns så självklar ska behöva redas ut så grundligt i huvudet innan man svarar på den!
Tänker inte lägga ut hela min analys här, men JAG tror att ALLA har NÅGON form av musikalitet i sig. Sen vad man har för begåvning eller inte, det ligger inte upp till mig att bedöma. Men jag vet att det handlar om betydligt mer än att ha en ren ton eller att vara bad-ass på trummor!

Inga kommentarer: