fredag 5 september 2014

Min kropp skriker av rastlöshet. Egentligen känner jag inte för att vara ledig i två dagar till, på riktigt. Men det är nog för att jag ställt in mig på skola nu och att jag bara vill att det ska dra igång.
För ärligt, jag både gillar och behöver vara lite ledig jag med. Men hur mycket jag än sysselsätter mig nu, så känner jag mig ändå rastlös. Och DEN ledigheten är jag inte sugen på nu.
Skillnad när man jobbat 210 monsterpass i rad, eller gått i skolan ett halvår utan paus. Då vill man ha ledigheten på ett annat sätt, för då uppskattas den på rätt sätt. Två veckor efter att mitt semestervik avslutades var jag ledig. Det gillade jag. Men nu? Nej. Nu har terminen dragit igång och då behöver jag dra igång. Jag behöver stimulans. Stimulera mig gärna. :)

Inga kommentarer: