lördag 13 september 2014

Denna dagen har varit sjukt påfrestade. Jag lovar, jag har bubblat inombords och förbannat mitt dåliga psyke när det kommer till det här med vad man provoceras av. Egentligen vet jag att jag inte överreagerar, men det känns som att jag ska kunna vara den som faktiskt sväljer ibland. Nu funkar ju inte jag så.

För övrigt var det så tacksamt att komma tillbaka till jobbet, de blev så glada! Och jag med! Ska sova här. Och imorgon ska jag rösta. Och äta popcorn med Malin. Och försöka se valvakan. Alltid spännande och ytterst viktigt, särskilt denna gången som sagt.

Nu ska jag bädda ner mig. Jag har väldigt svårt att andas ikväll, och jag tror att pulvret i min bricanyl är slut. Det händer liksom ingenting. Och såhär trög brukar inte andningen vara, inte ens när jag är förkyld. Man blir ju tröttare med, när man får kämpa för att få i sig syre. Åker antagligen hem till morsan direkt efter jobbet imorgon och andas in medicin och äter frukost. Sen är det lugna puckar som gäller resten av dagen. Fy för fan vad trött och öm jag är i kroppen!

Inga kommentarer: