söndag 14 september 2014

Alltså, ingen medicin i världen kan bota denna irritation! Fy fan. Denna dagen kommer gå åt till att avreagera mig.

Har knappt sovit en blund inatt. Hostat konstant och jag FÅR INGEN LUFT! Jag tror jag har nån inhalator hemma med, jag åker hem och chansar utan att stoppa hos mamma först. Behöver både bricanyl och pulmicort för att luften ska kunna passera. Fan. I sådana här lägen är jag glad att det börjat bli lite kallare ute, annars hade jag avlidit.

Rösta idag. Allihopa. Rösta. Det är tack och lov vår allas (numera) RÄTTIGHET, men som en demokratisk medborgare anser jag även att det är en SKYLDIGHET, i alla fall om man tänker fortsätta gnälla.
Sluta gnäll. Agera. Även om ens egen röst inte når ända fram så visar man i alla fall vart man står och vad man vill förändra. Tänk också att en liten röst kan vara avgörande.

Inga kommentarer: