tisdag 1 juli 2014

Idag kom min Nelly-klänning! Pirrigt öppnade jag paketet, slängde på mig klänningen och YES! Fit as fuck, så satt den! Bra. En sak mindre att tänka på. ;) provade den till mina mörkgröna "forget your boyfriend"-skor för det är så jag har haft det i huvudet (jag vet att det inte låter som att marinblått och mörkgrönt skulle passa ihop, men i huvet såg det bra ut) och det blev skitsnyggt! Nu väntar jag bara på min runda borste som jag beställt, och diverse hårprodukter som ska kirra frillan jag är ute efter.

Jobbat kort pass idag. 14.30 - 19. Skönt. Jag sa till jobbet idag att jag gladeligen kan tänka mig att arbeta där nästa sommar med, eftersom de ändå frågat. Trivs jättebra!

Sov hos Yoda igår, efter att vi fikat lite på stan (Alfred fick sin klänning igår och visade stolt upp den). På kvällen drack vi en piggelin-drink, och solade oss på altanen. Likadant imorse, fast minus drinken då :)

Inga kommentarer: