måndag 9 juni 2014

Vissa band/artister vill man se bara för att ha sett dom, för att bocka av liksom. Alice cooper var en av dom. Jag hade chansen att se honom för två år sedan, men det blev aldrig så. Och jag har överlevt. :)

Han har aldrig vart nån stor idol, men jag har alltid velat se honom. För sakens skull. Nu, när jag sett honom, så är han betydligt större i mina ögon.
Han gjorde en så jävla bra show, och han har så många låtar som är publik-vänliga att sjunga med till, och står det 30.000 pers och sjunger med så blir upplevelsen genast mer häftig. Har fått utöka min spellista med massa låtar av de han uppträdde med, för det är för bra för att inte uppleva igen. Och har man upplevt det live så förknippar man känslan till de låtarna sen.

Fy fan, vad bra han var! Kan inte få nog!
Och gitarristen.. Omg.

Inga kommentarer: