söndag 8 juni 2014

Sweden rock i mitt hjärta. Fy fan vad jag har levt, druckit öl, träffat folk, lyssnat på musik!
Att bli urladdad och fulladdad på tre dagar är fint, eftersom man spenderat årets alla andra dagar med att tappert försöka. Jag är svintrött. Men mentalt är jag så fri jag bara kan bli!

Alice cooper gjorde mig både glad och överraskad. Hans show var sjukt jävla asbra och jag lyckades kamma hem både Alice-sedlar, halsband och plektrum! Utöver det blev jag kär i hans gitarrist, hon var bland det snyggaste jag har sett! :)
W.a.s.p körde "forever free" och då dog jag lite till. De var med fantastiska. Billy idol, volbeat, rob zombie.. Mycket bra!
Jag är nöjd.

Susanne och jag fick ett extraknäck på kuppen! Jag sover ju sällan om nätterna, och på laddnings-centralen (där man lämnar in mobilen för att ladda) sitter personalen uppe dygnet runt. Så vi spenderade många timmar där, sällskap och så fick vi hjälpa till lite ;) härliga människor!

Idag när jag kom hem till mamma så hade hon ställt fram en resorb och så fixade hon grillat :)

SRF är slut för denna gången och jag är ledsen över det. Men samtidigt glad över ytterligare en festival-upplevelse att stoppa i minnet.

Inga kommentarer: