onsdag 14 maj 2014

Jag var så trött när jag kom hem så jag slocknade i en halvtimme.
Sen handlade vi. Malin tyckte vi skulle baka till fritids. Min sista dag imorgon. Jag orkade inte. Hon orkade. Så vi gick halva vägen var.
Vi köpte sånt där halvfärdigt trams, cupcakes. Allt man behöver tillsätta är vatten och smör. Se så tjusigt!

La mig nyss och skrev lite på uppgiften jag ska redovisa på fredag i skolan, men nu orkar jag inte mer. Har pysslat ihop ett kort till den fina blomman, skrivit ner ett par fina rader, och bakat. Jag kommer inte kunna tacka dom nog. Vilken start! Jag kunde inte haft det bättre, och det gör ont i hjärtat att lämna mina ungar. Men jag kommer garanterat springa dit då och då. :-)

Alla tidigare praktiker på förskolor har vart bra, och sista dagen har jag alltid känt vemod. Men nu känns det annorlunda. Jag vill inte, det skriker i hela kroppen att jag inte vill vara utan dessa. Jag vill till mina klasskompisar, men jag vill inte lämna kidsen. Eller personalen.

Fantastiska människor, 5 fantastiska veckor!

Inga kommentarer: