måndag 19 maj 2014

Jag valde fördjupningsområde efter många om och men, OCH jag hittade relativt klok statistik. Så det skriver jag ihop imorgon.
Nu har jag badat. Ska lägga mig en stund i soffan innan det är dags att stiga upp igen och fortsätta plugget.

Imorgon måste jag dessutom avbryta mitt i och gå till Psyk. Ringde idag för att jag har EN 54:a kvar, och då ville de ha in mig på blodtrycksmätning och det där. Och det är förvisso bra att jag behöver gå dit för då kan jag ta upp sömnen. Igen. Och fråga om jag får prova ett kedjetäcke. Personligen tror jag att ett sådant hade passar mig fint. Vill i alla fall prova sånt som inte innebär mer tabletter. Känns onödigt.

Högkostnadsskydd är uppnått med, så imorgon betalar jag inte en endaste penny! Bra, för jag hade inte haft pengar att betala med ändå ;)

Inga kommentarer: